Sidor

fredag 14 november 2014

Bråttom bråttom...

Det är egentligen ingen brådska alls, vi känner egentligen ingen panik och vill ut ur vårt hus NU.

Men när jag väl bestämt mig så vill jag det skall gå fort fort att allt skall ske NU.

Det kommer bli en visning till av vårt hus, den ligger ute men troligen bara en familjs om kommer och tittar.
Roligt, samtidigt som dessa extra dagar gör att allt drar ut på tiden. Men det kan ju vara just de som tillslut köper huset av oss. Så det är bara att ha tålamod.

Men jag är ingen tålmodig person inte privat, kanske på jobbet...
Troligen får jag inse att vi inte kommer flytta på kanske två månader.

Ja jag vet att pappersarbete tar tid, att det tar tid att packa osv

Samtidigt, vilket vi egentligen vet vi inte behöver, känner vi att för de som äger det hus vi vill in i, att de skall få flytta. Att det skall gå lite smidigt. De har redan sitt nya boende klart...

nej, bara lite snabba tankar, dags att jobba igen

1 kommentar:

  1. Ohhh, håller tummarna för att era visningar skall gå bra! Var det inte en visning innan också? Förstår om du vill att saker skall hända NU - det blir ju gärna så när man själv har bestämt sig. *ler* Jättegulliga skor som du virkat! Hur söta som helst!

    Ha en fin vecka och så håller jag tummarna som sagt!
    Kram

    SvaraRadera