Sidor

fredag 4 september 2015

Att vara uppskattad

Jag är bra på begravningar, begravningar är något jag kan. 
Sedan är det också så att jag ju självklart jämförs med de kollegor jag har...

Idag efter den andra begravningen innan eftersamlingen, kommer det fram en kvinna tar tag i mig och säger:

"Jag vill bara säga, DU är så fin människa. Jag tänkte ifall ingen sagt det, det är många som säger det."

Jag måste säga att det känns så bra och jag blir väldigt tacksam. 

Jag brukar försöka tala om för andra om jag tycker de gjort något bra eller är duktiga. 
Det förgyller ju livet!
Tror att vi alla behöver höra att vi är uppskattade. 
Det är ju inte bara en stjärna i protokollet utan ett bevis på att det man gör är bra/rätt/fungerar.
Glad blev jag i alla fall
Köpte mig lite vackra blommor idag. 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar