Sidor

torsdag 10 september 2015

Träningsprogram och matlådor

Ja då är jag igång på allvar med mellanmål och matlådor.
Ja och att äta frukost. Som jag faktiskt längtar lite till, den är god, jag blir lagom mätt och håller mig mätt länge.



Här är dagens matlåda som i och för sig fick följa med hem då jag satt hemma under eftermiddagen och pluggade.
Ikväll har jag också varit iväg och fått mitt allra första egna träningsprogram. Känner mig så inne och så glad över att äntligen vara igång.
Nu visar det sig att förutom en föreläsning ca varannan måndag, träning i vår grupp på Easy Line där salen är abbonerad för oss en gång i veckan kommer de varje torsdag erbjuda fyra tider, två på förmiddagen och två på kvällen då "lilla gymet" är abbonerat bara för oss och en av våra PTs är där och hjälper oss!
Så himla suveränt, då får vi hjälp att göra rätt, de kan öka våra vikter osv.
Tror jag skall rama in detta.

Nej nu dusch!


1 kommentar: