Sidor

onsdag 7 oktober 2015

Höstpunka

ja det känns som om det är lite höstdeppigt här minst sagt. Har inhandlat D vitamin och hoppas det kan hjälpa, har ett annat naturpreparat som jag glömt namnet på nu, typ en kontakt av vitaminer och mineraler att at till om D-vitamin inte hjälper.

Träning brukar hjälpa men kanske räcker inte tre dagar i veckan...

Men det är som om något gjort pyschpunka på energidepån.

Jag saknar egentligen inte kolhydraterna, förutom potatis, sockret nej det saknar jag egentligen inte alls, men kan få chokladsug. Maten känns lite enformig och jag har svårt för enformigt. Tycker inte heller att jag riktigt kommer igång med träningen fast jag tränar.

Tror jag behöver boka in lite roligheter innan jul om det är möjligt, något att se fram emot.

Känns lite svårt då jag har ledig helg när S jobbar och tvärtom. Ja det är nog mycket det som orsakat punkan i tillvaron. Än mindre tid att vara sociala eller fixa saker hemma tillsammans.

Vardagen är lite för grå just nu helt enkelt.

Ja ni detta var inte muntert...

Imorgon skall jag äta lunch ute på restaurang!! De har kyckling med rotsaker till och deras salladsbord är bra. Har längtat efter detta. Har behov av att allt är som det brukar. Jag brukar sällan ha matlåda och ofta gå ut på lunch, nu är det tvärtom.
Men jag härdar ut, det är ju egentligen helt ok med matlåda!
Något att vara tacksam över, att jag ens kan välja att äta matlåda eller på restuarang.

Men just precis nu vill jag, hm, inte tillbaka till alla kolhydrater och sockret men ändå att allt vore som förr...

Nu ska ni slippa läsa mer för nu behöver jag sova.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar