Sidor

lördag 19 december 2015

Lediga dagar

na nu har jag ledig helg och sedan fortsätter jag min ledighet över jul och nyår!
Hade på sett och vis gärna haft min man hemma, men just nu när jag vaknat tidigt och har en del att göra. Ja, då tycker jag det är skönt att vara ensam hemma.

Just nu har jag ätit av denna frukost. Frukost som blivit av det bästa målet på hela dagen nu mera.
Känns också som om det är en bra frukost som gör att jag klarar av att äta bra resten av dagen också.


Sitter inte vid dessa ljus just nu men många levande ljus brinner.


Känns märkligt att det snart är jul. Varmt och regnigt.
Men jag ska få träffa min familj! Mamma och pappa, syster, svåger och kära syskonbarn!
Ska bli underbart och jag har längtat.

December har fram till i fredags varit full av arbete och än mer arbete. Nu har jag stängt av mobilen och autosvar är inställt på mailen.


Detta skall bli en lite Rödluva, skulle ha blivit julklapp men har kommit på då jag inte hinner få klart farmor och jägare så vill jag ge dem senare.

Träffade min PT och coach i torsdags. Kämpar jag lite nu dagarna fram till julafton så kommer jag komma riktigt nära målet som är uppsatt i kg.
Samtidigt har jag ju kommit långt, VILL träna, har ett behov av det.
Minskat dryga tio cm i midjan och över magen och X antal cm över lår och stuss.
Dessutom har andra värden blivit mycket bättre, fettet kring organen har minskat, fettprocenten har minskat med sex procent mm
Känns toppen.
Dessutom mår magen så mycket bättre och självklart känner jag av att kroppen är starkare. Jag kan göra armhävningar som jag aldrig kunnat förut bla.
Provat på HIIT och Tabata, ja jösses vi gjorde Tabata i grupp, två och två, fyra minuter delat i två övningar per station, men jag fixade det.
Ja det har jag ju anat, att man klarar mer än man tror, att det sitter i hjärnan/tanken, det har jag nu provat.
Jag klarar så mycket mer än jag någonsin anat. Känns fantastiskt.

Ni ska få se före och efter bilder om några dagar. Nya mål är uppsatta för våren.

Nu är det nog dags att sätta igång dagen lite till, fast klockan bara är nio.

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar