Sidor

fredag 8 juli 2016

Njuter!


Jag vet att vissa beklagar sig över att allt är så perfekt i sociala medier. Men jag tänker att i land är det som vi publicerar som perfekt och toppen inte så himla märkvärdigt egentligen.
Och som jag uttryckt förr, att ibland så vill man kanske känna sig lyckad och "normal". Fast tidigare samma dag ha låst sig ute, spillt ut kaffet, fått en maska på strumpbyxorna, haft migrän osv

Som bilden ovan, den granola jag börjat göra, nu var det ett bra tag sedan,men vet ni den sätter guldkant på vardagen. Den finns i Krostin Kaspersens bok, jag har dock ingen frukt i min men lite mer nötter. Har också lite andra frön/kärnor än pumpakärnor som står i receptet. Jag gillar melonkärnor i.


Rester är ju fantastiskt! Idag plockadejag fram lite färsbiffar från i torsdags och mat från igår och vips lunch.


Idag fick det bli 6,3km powerwalk mycket skönt.

Och som sagt jag njuter av att vara ledig !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar