Sidor

onsdag 27 december 2017

Mellandag

ett julaftonsinlägg hade jag tänkt bjuda på med foton och "O Helga natt" såklart men...
Får bli lite bilder från julafton hos svärmor längre ned istället.
Känner mig bortskämd gällande julklappar och vet ni det gillar jag faktiskt så vuxen jag är.

Julafton gick bra även om det blev lite högljutt ibland med två tonåringar närvarande.
Juldagen var jag utmattad och halvlåg mest i en soffa. Vi åkte hem framåt eftermiddagen och var hemma tidig kväll.

Igår bytte jag storlek på en jacka och fyllde på lite färskvaror annars hände det inte särskilt mycket.

Vaknade sent idag 9,26, tittar på telefonen och har missat samtal från mamma  kl 9,24 och vi pratade igår (telefonen på ljudlöst). Hade ett sms från min syster.
Pappa har fått en hjärtattack men allt har gått bra!
Vid dessa lägen känns det att det är 60 mil oss emellan, inte så lätt att hjälpa till...
Det fanns snö att skotta och mamma behöver ta sig till sjukhuset senare idag, inget komplicerat men svårt att lösa på distans...


Mellandagarna blir lugna, ja nyår lär bli lungt det också i och för sig...

Så tät och fin gran hade svärmor, hm kassen plockades bort men jag tog visst fotot innan...




Godisbordet

Paketutdelning


Gårdagens fika här hemma, så enkelt och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar