Sidor

torsdag 21 december 2017

Over and out

Japp så känns det när energin tar slut. Idag tog den slut på Konsum 13,55 ungefär, som tur var stod jag i kön till kassan och pratade med en vän så jag märkte det knappt.
Sedan öppnade jag post, kommer foto här nedan och då fick jag lite energitillskott.
Fast nej, den var slut, är slut.

Bestämde mig för en lång dusch med ansiktsmask innan och rakning av ben.

Kroppen ör fortfarande blytung och för minsta motstånd skulle tårarna rinna.

Men hade glömt det var jobbet som ju står för de första två veckornas sjuklön så när jag kollade kontot var det typ tre gånger så mycket insatt i lön än vad jag trodde. Jobbade ju första veckan i november så hade räknat med den lönen. Lite lättare att andas. Att försäkringskassan är svår att ha att göra med är ju en annan sak.

Gloria

Drummer boy. Lite annorlunda version på den men Little drummer boy är en favorit

Inte jul men

Så var det lite foton också

Så svårt att fota, men fönstret var så fint igår, stjärnans ljus som blänkte i de silvriga kottarna.
Hänger mycket i fönstren till jul.


När man är superhumgrig och glömt att det finns rester av gårdagens mat i kylen. Tacksam för det idag kan jag lova.


Hämtade ut paket idag, ja vi får ju skicka julklappar för det mesta. Detta var fyllt med lite extra kärlek och omtanke, strött i paketet låg lite godis syns om ni kollar noga


Detta kom i ett tidigare paket.

Denna fulfining fick flytta in i badrummet. Det är en tretåig ängel köpt till mig i Tanzania. 

Kram på er och ta nu några minuter och lyssna, titta på mina länkar om du inte redan gjort det. Du behöver säkert pausen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar