Sidor

måndag 18 december 2017

Vad händer?

Jo jag försöker portionera ut min energi typ och prioritera mindre fel.
Så bloggandet har fått stå tillbaka.

Vad har jag då gjort istället?

Fikat, kunde köpa glutenfritt på vårt ena fik, köpte på mig pepparkakor så det räcker till mig över jul.
Slippa baka el köpa massproducerade.

Pysslat om och njutit av mina "julblommor"


Försökt sitta ned ibland med en kopp kaffe i land med tända ljus, igår med tredje ljuset tänt



Gjort mina fönster fina, gillar att pynta i fönstren och då jag inte har tomtar i fönstren gör jag det gradvis under advent



Jag har virkat, bland annat strumpor till mig och jul.



I lördags var jag och mannen på matiné, vi tittade på nyaste Star Wars, jag är ingen super fantast och har bara sett de senaste filmerna på bio.
Måste säga att jag faktiskt gillar dem skarpt, denna film är händelserik för att inte säga förmycket.

Japp det är vad jag har gjort, bland annat...
Idag har jag troligen gjort mer än jag borde, men vårt sovrum är så rent och fint. Härligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar