Sidor

onsdag 10 januari 2018

Börja om

Det var inte meningen att jag i början av detta år skulle börja om, jag skulle snarare börja se slutet på något jag längtat efter så länge. Men livet ville annorlunda helt annorlunda.
Vid den här tiden förra året väntade jag fortfarande på ett besked det gör jag inte nu, så jag ligger nog en månad före i jämförelse.

Ja ni som förstår mina kryptiska meningar gör det och ni andra får vänta lite till, tills jag vill om jag vill skriva om det som blev och det som inte blev.

Idag har jag haft möte med min handläggare på försäkringskassan, som egentligen inte gav mig något men jag hoppas hon tja fick ut vad som behövdes.

Var en kort förvirrad tur på stan där jag glömde det jag egentligen skulle gjort vilket var att korrigera mina glasögon som sitter galet. Nåja, nu är jag trött ett möte på fyrtiofem minuter och en kvart på stan tja sedan är jag trött.

Igår hade vi äntligen en solig dag dessutom med lite lagom med kallgrader så jag var ute och gick.
Tänkte dela med mig av lite bilder från min promenad.

Ja och så får ni en på mitt mellanmål igår. Nu behöver jag rikta lite energi till att ta hand om min fysiska kropp som börjar bli tyngre än jag vill för att må bra.
Träna orkar jag inte riktigt med än, men promenader ska jag väl få till i alla fall och lite koll på maten igen.

Hoppas ni har det bra och känner tillförsikt inför det nya året




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar