Sidor

onsdag 3 januari 2018

Grått


Känns som om allt har nyanser av grått.


Då hjälper inte vädret vi har just nu!
På nyårsafton snöade det så fint, men det smälte lika fort.

Idag vaknade jag först vid tio eller nej, först vid tio i fem då S klocka ringer, sedan tio i sju då grannens soptunna tömdes. För då vi numera sopsorterar skramlar glas och metall en hel del...
Sedan vaknade jag vid tio.

Men vet ni jag hade helst gått tillbaka till sängen och ja vad vet jag stirrat upp i taket, nja kanske tittat på Elemantary på Netflix...

Innan middagen idag hade jag ätit en skål yoghurt, druckit för mycket kaffe, en kopp te och en smörgås. Suck.
Åt middag men hade helst ätit typ yoghurt och ett ägg med kaviar kanske.

Ja en grå dag helt enkelt.

Ska se om den blir lite mindre grå senare då jag skall dricka kaffe med vänner.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar