Sidor

torsdag 8 mars 2018

Snö snö och åter....

ja nu har vi i och för sig haft varmt några dagar, eller plusgrader i alla fall. Förra veckan fick vi ca 15cm snö ka det känns som alla sju dagar, vilket inte stämmer men fyra av sju i alla fall. Idag har det också snöat.

Började arbeta på 25% och min energi att skriva här försvann, liksom ork till en hel massa annat...
Klarar att arbeta och laga mat och i alla fall liksom städa någorlunda.
Men vilar, vilar, slumrar, vilar däremellan och ja så sover jag minst åtta timmar ofta nio-elva timmar per natt. Otroligt att man kan sova så mycket och ändå vara trött i princip jämt.

Nu har jag fått läkarintyg ända till augusti förutsatt att planen går att följa vill säga. Känner mig lite tveksam till det men. Åh andra sidan skönt att ha det så att sjukpenningen kan rulla på.

Något roligt, jag skall vara med i en knitalong, där vi skall sticka en isländsk ylletröja, ni ska få se när det närmar sig. Det är som ha stickcafe fast online  och alla stickar i princip samma sak.
Fast den går att sticka som kofta eller tröja och självklart i olika färger.

Snart helg igen tack och lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar