Sidor

tisdag 25 november 2014

Ingenting

Hej på er!
Nu var det längesedan och kanske har jag egentligen haft mer än någonsin att skriva om men ändå inte.

Med stor besvikelse får jag meddela att vi inte kommer byta hus. Vi fick inte vad vi behövde för vårt för att klara en flytt.
Det blev liksom lite brottom när de kom en annan köpare till det hus vi ville köpa. (undrar lite över hur det gick till)
Så de senaste dagarna har jag slickat såren...

Mörkret som varit här där jag bor har slukat all min lust och energi.
Samt allt som var tvungen att göras inför visningarna av vårt hus.

Idag är det sol vilket känns som om det är andra dagen på HELA november, önskar att detta vore en stor överdrift men tyvärr är det inte det.
Himlen har hängt i backen och det har duggregnat konstant.

Så jag hoppas på en klar och kall december!

Detta är bara nonsens information men jag blev lite full i skratt. Vår fläkt i duschen gick sönder när jag rengjorde den. Det var troligen bara ren otur och hade nog inte med rengöringen att göra alls.
Hur som helst, min man får uppdraget att gå in på Comfort för att se om de har en ny.
De hade de och företaget som gör dessa är så smarta så även om de "uppdaterat" själva fläkten funkar de gamla fästet.
Men nu till det glädjande mannen säger när vi ses vid mataffären: Jag har beställt en ny toalett med installation och allt, de kommer i nästa vecka och fixar det. Var en kampanj.

Trevligt. Det är fel på spolfunktionen i vår toalett, den fungerar men...

Nej nu skall jag jobba lite igen för nu sätter alla adventssamlingar och annat igång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar