Sidor

onsdag 22 november 2017

Imorgon

bara ett vanligt dagboksblogginlägg.

Imorgon. Ett helt oskrivet blad. Inga planer. Inga måsten.

Igår, handlade jag, var förbi bilmekanikern och klippte mig. Tyvärr alldeles för mycket för mig just nu.
Idag var jag tyvärr "tvungen" attåka till bilverkstaden för att få på vinterdäcken, så hela förmiddagen gick.

Därefter var jag tvungen att lägga mig i sängen och vila, ja jag har väl i princip vilat hela eftermiddagen/kvällen.

Trött och ont i hela kroppen. Hoppas att det inte är förkylning på gång också.

Tiden får så fort! Snart varit sjukskriven tre veckor och lär mig forfarande saker om mitt mående och mina gränser.

Är helt klart i en svacka denna vecka, där tårarna är nära mest hela tiden, ja och gråts ibland.

Insikten tar hårt, detta kommer ta tid. Kanske har jag skrivit det tidigare... mitt närminne är inte det bästa.

Önskar jag kände att jag började bli utvilad, att jag har lite ork...

Ikväll har snön regnat bort. Jag som tillhör en av de som gärna har fem minus och femtio centimeter snö från november till februari.
Om inte annat för att det blir så mycket ljusare.
Vet ni snart är november slut! Avskyr denna månad.

Nej nu borde jag sova klockan har hunnit bli elva på kvällen och jag som ville sova vid halv sju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar