Sidor

måndag 27 oktober 2014

Vilken helg

I onsdags bestämde jag och mäklaren att huset ju måste ut så fort som möjligt och då jag har lättast att komma ifrån jobbet i början av veckan så bestämdes att det skall fotas som imorgon kl 13.
Kändes ok då jag ju skulle vara ledig i helgen. I lördags ballade magen ur och igår kom förkylningen.
Men jag har slitit och i alla rum går det att ta minst ett foto och i vissa rum flera.

Är så nöjd med att jag expressbeställde ett överkast till gästrummet, ett mkt enkelt. Passade också på att beställa två små lampor på fot och de var så fina mycket glad över dem. Vet var de ska stå i det andra huset om vi hamnar där, annars är de så fina där de står nu.

Tyvärr blev det en dålig bild men överkastet till vårt sovrum som jag också unnade mig är så snyggt, hade tur att få det till -40%, men jag är supernöjd med sovrummet! står en fin orkidé i fönstret också.

Tänk att få handla hem så många fina blommor.










Kram

1 kommentar:

  1. Förstår att du haft en hel del att stå i - men nu är tärningen rullad! Tänk om huset kan bli sålt snabbt? Håller mina tummar, eller skickar er en massa "lycka till" hälsningar!

    Kram

    SvaraRadera