Sidor

onsdag 31 juli 2013

Bokval

Att välja en bok som även andra skall läsa...

Först måste jag be om ursäkt. Förra boken hade jag legitima skäl att inte hunnit läsa. Denna bok hittade jag tillslut på engelska som ja vad kallas det "internetbok" i brist på annat ord. Men jag hann faktiskt inte på nu bara några dagar att läsa den.

Men nu lovar jag att återigen göra allt jag kan för att läsa kommande böcker!

Så var det min tur att välja igen. Sist jag valde valde jag en bok som jag inte läst men en bok av en författare som jag läst en bok av innan. Och ÄLSKAT så mina förväntningar var skyhöga.

Nu funderar jag på om jag ska ta en bok som jag är nyfiken på av en för mig okänd författare.

Eller om jag ska välja en bok som står i hyllan som jag läst för längesedan men vill läsa om.

Eller...

Vad handlar det om för bok val kanske du undrar

Jo, jag är medlem av "bloggdalas" egen bokklubb (äsch skriver via blogger appen där jag inte kan länka...) som "asta" startat. Hon finns i min lista till höger... Hon har idag recenserat den senaste boken...

Alla intresserade av bokläsning är välkomna!

Nu ska jag strax iväg för att träffa älskade lilla A och stora H

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar