Sidor

tisdag 2 juli 2013

Paketöppning med mera

Vaknade tidigt idag också, tänkte först försöka somna om, men bestämde mig för att gå ned för lite egentid.
När jag skrivit detta tänker jag lägga mig i soffan och läsa bok. Men jag har saknat att skriva här så det får bli ett litet avtryck här först.

Fick igår två paket på posten, det ena från mamma och pappa och det andra från en arbetskompis/vän.

 Kände att det från mamma och pappa innehöll tyg och brukar kunna få något från Växbo Lin.
Öppnar och kan inte riktigt tro det. Kanske inte verkar vara något märkvärdigt. Men jag har gått och tagit i dessa, tittat på dem och "oat och aat" över dem varje gång jag varit där. Men tyckt att det är ett häftigt pris att betala för en handduk. Som å andra sidan om jag behandlar den väl nog håller väldigt länge.
Blev barnsligt glad och det känns toppen att jag fortfarande kan bli det så vuxen jag är.
Fick även detta lilla paket av vår förra volontär Lotten. Med tanke på allt trassel på jobbet hade hon skrivit en tydlig avsändare. Så jag blev glad redan igår bara av att det var från henne. Det är en änglanalle från nallebudet, kanske sju åtta centimeter stor.

Kommer nog aldrig sluta gilla att bli firad på min födelsedag!
I kylen står en tårta nästan klar, bakade en botten i en liten form på ca17 cm i diameter. Den har min man en tanke om hur han vill dekorera så det får han göra idag.

Fick igår kväll så jag skulle ha idag en blomma av min man. Ofta får jag följa med och välja så betalar han. Var dock länge sedan jag fick en blomma. Det blev en mindre buskros som över sommaren får stå i kruka på altanen. kanske övervintrar jag den i kruka också. tyckte den passade så fint på altanen nämligen...
Ni får se bild på den senare.

Nej nu skall jag lägga mig att läsa!

Ha en bra dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar