Sidor

fredag 18 oktober 2019

Blixtvisit i Ullared

ja det känns nästan som en blixtvisit, kom ned till Ullared igår kl 9,25 och åkte hem 14,44.
Vi insåg att om vi som vi tror kanske kommer kunna hämta henne nästa helg var tiden knapp, planen att åka förbi där innan...den sprack för vi skulle inte fått plats.
Varför, jo för hundsaker till valpen!

Att jag sedan också kunde hjälpa Helena med att köpa regnställ till lilla E var ju bra.

Dessutom köpte jag ju julklappar, sex personers julklappar är helt klara och några andras påbörjade, så skönt.

Vi får ju inte hem en liten valp så känns på något sett ännu viktigare med bra saker på en gång.

Okej, bilderna kom lite mer huller om buller än jag trodde.
Självklart behöver vi synas ordentligt. Köpte en ren reflexväst till mig också, som ser grå ut när den inte reflekterar.

Kunde inte låta bli denna, tänker att den kan vi ta med oss och ha bak i bagagen till henne när vi ska åka hem





Ja nu hade jag ju kunnat ta bilder på allt när jag tagit IR det ur förpackningarna men...
Kloklipp, borste och massagehandske.





Något att vila på, då vi har två våningar vill jag ha ett bekvämare på övervåningen och ett lite mer flyttbart här nere. 




Jag kunde inte låta bli, kvinnan före mig hade dels köpt en hel sådan vanlig shoppingkorg med pyssel, glitterburkar, glitterlim mm den tömde hon i ett berg på bandet, sedan tömde hon den som var full av schampo och diverse smått på samma sett...
Jag är så van att vända streckkoder rätt att det går av bara farten nästan alltid, så jag hade alla 
streckkoder synliga/rätt ända och en vara i taget....






Tänkte först inte köpa dessa, i en något mindre förpackning men ändå, köpte dock en för 69, så handlade vi lite i en matvarubutik igår, ja jag förstår de finns billigare ställen, där kostade en förpackning om sju 48kr i min förpackning var det fem förpackningar om sju...







Köpte ett klassiskt läderkoppel





Vattenflaska att ha på resa, ja finns bättre varianter.







Boll och frisbee 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar