Sidor

söndag 20 oktober 2019

Trevlig helg

Igår förmiddag kom Stefans bror och sambo till oss och vi gick ned på stan, de har tagit någon liten promenad i centrum men då bara till ett ställe och tillbaka.
Vi kollade lite kläder, besökte vår fina bokhandel, herrarna handlade varsin jacka och så åt vi lunch på burgers and beers. Ja där serveras nästan enbart hamburgare, fast i veckorna till lunch kan man få en sallad och de har mest öl som dryck.
Väldigt trevligt att bara sitta ned, prata, äta och ta en öl.




När vi kom hem spelade vi spel och bara umgicks innan vi åt en sen middag.
Jag gjorde mig en GT vilket jag inte druckit sedan jag var i 20 åts ålder, nu hade jag en tonic med rabarberssmak och jag tyckte att den gin jag valt hade en inte så skarp smak. Så riktigt gott faktiskt.

Idag gick vi en promenad efter frukost och sedan har jag slöat och spenderat lite längre rid i badrummet med ansiktsmask, målade tånaglarna, duschade och rakade benen, hade hårinpackning. 

Nu ska jag fortsätta slöa.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar