Sidor

onsdag 16 oktober 2019

Grått



ja nu har det varit gråväder några dagar och idag har dimman inte lättat, förutom att det ju inte blir så ljust ens mitt på dagen så är det väldigt vackert att köra bil där vägen är kantad med träd i alla nyanser av gult och oranget och lite rött, särskilt i dimman.
Första bilden är på det kort med hälsning som låg i den beställning jag gjort från Lilla smultron. Uppskattar verkligen när man tar sig den tiden.


Mina beställda varor var också fint inslagna. La även märke till att det inte var en enda bit plast ingen plastig tejp osv
Vad som gömmer sig här är hemligt


Ja detta kunde jag inte låta bli, det är inget revolutionerande innehåll men...
Lovar att rapportera hur det funkar.


Jag har även beställt två nystan garn från ett engelskt företag, skall sticka sockar som skall skänkas till sjukhus lagom till jul.
Men även här så fint med typ en tyllpåse att packa i, den går ju dessutom att återanvända.


Sedan håller jag ju på att längta ihjäl mig efter att få hämta hunden. Gillade denna bild när jag hittade den. Känns lite som om man borde bära hatt och bo lett ståtligt hus om man har irländsk varghund...


Igår tog jag viss bara en enda bild...
Hade vänner på middag och hade låtit en kycklingköttfärssås stå och putter i flera timmar, blev riktigt gott och vi fick snacka strunt i några timmar, mycket trevligt.

Känner att det kommer bli en tidig kväll ikväll, inte för att det blev sent igår men hade en tidig morgon.

Hoppas ni har en bra vecka 
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar