Sidor

söndag 13 oktober 2019

Tacksägelsedagen

Idag är det tacksägelsedagen och jag har jobbat.
En riktigt bra och trevlig dag på jobbet. Så det är jag tacksam för.

Sedan har jag också hunnit få mina naglar fixade, så nu är de lite kortare igen och klassiskt röda. Mycket nöjd och näst nästa tid blir den 22/12, perfekt innan jul och nyår. Tacksam.


Idag är hon 4 månader och jag längtar så efter att få hämta hem henne NU.

Till veckan är fika/middag med vän/vänner inbokat, det är jag mycket tacksam över.

Nästa lördag kommer min mans bror med sambo till oss och det ska bli så roligt att få rå om dem utan sönerna. (Som är tacksamma att få ff).

Sedan bör det inte vara många dagar innan vi kan hämta vår lilla hund.

Så tacksamhet, ibland är det inte så lätt att känna tacksamhet för livet kan ibland vara svårt.
Men då man kan tror jag det är bra att reflektera över bad man kan känna tacksamhet inför.
Då alltifrån att ha sovit gott, till att man är frisk, har god ekonomi, åt en god bakelse osv

Känner faktiskt för först gången på länge att det kanske börjar vända, hoppas så att jag snart känner mig helt ok gällande utmattningen. Sedan finns annat jag måste hantera men det var en annan sak.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar