Sidor

torsdag 15 maj 2014

Att se fram emot

Skrev på ett brev härom dagen och insåg att jag har en hel del att se fram emot.
Ja och så skrev jag för ett litet tag sedan om något roligt som jag inte ville avslöja utifall att min käraste systerdotter mot all förmodan skulle titta in här.

 För det är hennes 19års dag idag!

Och då villa jag inte avslöja något.

Av sin kära mamma har hon nämligen fått biljetter till



Och det bästa av allt JAG skall också gå, samtidigt med dem.
Skall bli så roligt dels att få gå på musikal igen och att få umgås med två av de bästaste människor jag känner!

Ja och så är ju      och  med.

Hoppas ni har en bra dag. Känner av lite träningsvärk i högerbenet annars lungt. Den skall tränas bort imorgon.
Nu skall jag bota huvudvärk och arbeta vidare

1 kommentar:

  1. Åhhh - vilken underbar present!!! Och vad härligt att ha detta att se fram emot!
    Kram

    SvaraRadera