söndag 18 maj 2014

Mål och utvärdering


Då ska vi se.

Jag lyckades träna tre gånger trots usel start veckan. Sista gången ikväll. Blev två kondition och ett styra. Så glad att mina knän håller för att jogga/springa.

Lyckades skapligt med att undvika kolhydrater.

Lyckades inte äta vegetariskt en hel dag, märkligt.

Mål för kommande vecka blir:

Träna tre gånger, helst fyra.

Äta minimalt med kolhydrater.

Baka fröknäcke.

Tvätta! ( har massor med handdukar som måste tvättas)

Klippa gräs


Det får räcka. Kommer självklart göra en hel massa saker till som att arbeta, laga mat, sova, pussa på min man. Men målbilder handlar för min del om utmaningar.

För ER som följer mig på instagram får jag säga förlåt men träning och mat kommer nog fylla det kontot en tid framöver.

Hoppas ni haft en bra helg

Kram

2 kommentarer:

  1. Alltid bra med lite mål och planeringar. Själv ÄLSKAR jag listor - alltid en skön känsla att få bockat av saker och ting..

    Hoppas du har det bra! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar också listor. Använder dem mest när jag är mitt i kaoset och MÅSTE styra upp. Skulle kanske börja med listor i förebyggande syfte också lite mer regelbundet.

      Radera