Sidor

torsdag 7 december 2017

Hemma igen...

Ja, nu är jag hemma igen så snart blir det lite ordning på mina inlägg och inlägg med musik.

Min pappa trivs att sitta i sin fotälj lösandes korsord, det är hans sysselsättning. Han fyller 80år nästa år, har kol och inte ork till så mycket.

Min mamma har höga krav på sig själv, ja och på pappa. Hon vill nog prata mer än han, men tar väl egentligen inte initiativ till det heller. Hon är samtidigt någon som trivs bäst hemma är min uppfattning.

Det får räcka så är ju egentligen inte intresserad av att hänga ut någon av dem.

När jag då kommer hem så har mamma en hel massa prat att prata så att säga, ett icke tillgodosett behov.

Tillsammans med min lite trötta hjärna bra det väl inte varit en toppenkombination kanske.

Jag har inte alls haft det dåligt. Jag bara konstaterar att jag är lite trött i huvudet av allt prat.

Nu njuter jag i soffan hemma inte ensam, men heller ingen som konstant pratar.

Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar