Sidor

söndag 10 december 2017

The Crown

Ja, jag måste ägna ett inlägg åt denna serie, just nu ser jag säsong två och vad jag förstått kommer en tredje nästa år.
Om ni inte sett den handlar den om drottning Elisabeth den andra och hennes första tid som drottning av Storbritannien. Det har minst sagt förekommit en och annan skandal...
Jag gillar drottningar, kungar, prinsar och prinsessor, ja och så älskar jag kostymdrama, vilket ju detta på många sett är.
Dessutom är den ju verklighetsbaserad såklart, vilket gör att jag lärt mig massor och detta förpackat i ett väldigt trevligt format.
Länkar till en artikel och till trailern för andra säsongen. Har ni möjlighet och inte sett den se den! Kanske kan passa under julledigheten.

The Crown SvD
Trailer






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar