Sidor

onsdag 13 december 2017

Lucia



Det är ju tur de kan sjunga de på tvn. Jag är kinkig, för det första skall den som är lucia ha händerna hopslagna framför sig, handflata mot handflata. Lucia och endast lucia har rött band, tärnorna ska ha glitter runt midjan och i håret ingenting annat. Så det så.

Nåja, idag har jag slagit in lite paket som ska skickas imorgon tänkte jag om det går som jag tänkt.
Annars så märker jag att jag gjort lite mycket nu i två dagar, suck.
Så jag skall försöka vila resten av denna luciakväll.
Kanske blir det lite popcorn framför tvn senare


Redigerar lite i slutet av programmet, för oboy va de kunde sjunga och de små barnens dikter, när den lille nysvenska pojken pratade om lucia, då kom tårarna.
Ja en trött och energilös kväll.
Suck, jag som tränat lite försiktigt måndag tisdag det var kanske att vara lite övermodig.
Kram

1 kommentar:

  1. Fina U <3 Av någon anledning var det längesedan jag var här inne och läste.. Jag vet inte riktigt varför inte dina nya inlägg dyker på min läslista?! Men i alla fall, jag har läst ifatt lite och förstår att du är sjukskriven sedan nu i höstas.. Hörredudu, kommer du ihåg vad jag skrev innan? Att det inte är bra att jobba så mycket som du jobbar, att man inte kommer att bli "tackad för " att man jobbar sig halvt fördärvad? Nåja - jag vet att du är klok. Och väldigt snäll. Var rädd om dig! Kramar

    SvaraRadera